Je nám ľúto pokiaľ sa prejavil nejaký nedostatok produktu, ktorý ste si zakúpili na www.novamoda.sk. Na tejto stránke sme pre Vás pripravili jednoduchý a presný návod ako postupovať v takomto prípade.
Krok 1
Pripravte si kópiu dokladu o kúpe tovaru (prefotená faktúra - originál si vždy uschovajte) a záručný list, v prípade, že bol súčasťou produktu. Bez týchto dokladov, žiaľ nie je možné začať reklamačné konanie. Balík posielajte vždy doporučene, nestojí to nič - ale balík sa nestratí a môžeme ho monitorovať počas prepravy!!!.
Krok 2 (dobrovoľný)
Nižšie sa nachádza online reklamačný formulár, ktorý môžete vyplniť. Získate tým možnosť sledovať stav reklamácie na našej stránke, môžete byť skôr informovaný o výsledku a poskytnete nám možnosť reagovať na nedostatky produktov ešte skôr ako reklamovaný tovar odošlete, čo môže výrazne urýchliť celý proces. Následne Vás budeme kontaktovať. V prípade, že tieto výhody nechcete využiť, prejdite na krok 3.
Krok 3
Vytlačte si tento reklamačný protokol . Na vyplnenie Vám poslúžia údaje z faktúry, podpíšte ho a podpísaný originál priložte k reklamovaného tovaru podľa ďalšieho kroku.
Krok 4
Reklamovaný produkt spolu so všetkým príslušenstvom, kópiou dokladu o kúpe a kompletne vyplneným a podpísaným reklamačným protokolom zabaľte. Originálne balenie sa nepožaduje, avšak pokiaľ ho máte, tak môže poslúžiť ako starostlivá ochrana tovaru počas doručenia. Odporúčame Vám použiť balenie adekvátne hodnote a povahe výrobku. Pre menšie a menej krehké výrobky môžete použiť bublinkovú obálku bežne dostupnú v papiernictve alebo na pošte. Väčšie a krehké výrobky môžete zabaliť do krabice, v ktorej vyplňte voľný priestor (poslúžiť môžu noviny, letáky, bublinková fólia).
Krok 5
Pripravenú zásielku nám zašlite na adresu uvedenú v reklamačnom protokole (kliknúť pre stiahnutie). Odporúčame Vám ju poslať ako doporučený list alebo balík prostredníctvom Slovenskej pošty. Podľa povahy a hodnoty tovaru treba zvážiť aj poistenie pre prípad straty alebo poškodenia. V prípade akýchkoľvek otázok volajte/sms-kujte na číslo 0911 144 001 alebo píšte na e-mail shop@novamoda.sk
Tip: Aj zásielku zabalenú v krabici môžete poslať ako listovú zásielku, čo je lacnejšie. Informujte sa o tejto možnosti na pošte.
Kompletné informácie ku reklamáciám nájdete v reklamačnom poriadku, ktorý je súčasťou našich Obchodných podmienok (bod 7).